sobota, 5 lutego 2011



Smutne=Walentynki

a 14 lutego idziemy się napić. - ale że co, uczcić ferie? - walentynki. - jebać to!

Popełnię samobójstwo 14 lutego, może wtedy ktoś mnie pokocha.

...♥...

___________________________________________________________________________________

i byłabym w chuj szczęśliwa, gdybym cię nie mijała codziennie po 50 razy na korytarzu.

najczęstsze dwie sytuacje w życiu : albo coś spieprzyłeś , albo ktoś ci coś spieprzył


A co , jeśli mam do powiedzenia więcej niż mieści się w tym cholernym opisie ?

pozbycie się Go z serca ? to tak jakbyś namalowała mi markerem na ścianie serce i kazała zmazać gumką.

łzy pokazują, jak bardzo ci na czymś zależy.

Kocham męskie perfumy , t-shirty i za
duże bluzy .



-kochasz mnie? -nie. -czemu? -bo śnieg. / AHA O_o


Chowam się pod kołdrę. Nie ma mnie. Nie istnieję. Nie chcę istnieć. Dobranoc.

znów ten jeban* krawężnik, padam.


teraz mam wyjebane, dziękuje za uwagę

Szanuj ludzi mądrych . ładni kiedyś zbrzydną.


mam pomysł, otworzę stacje, by puszczać tylko Ciebie, nazwę ją: ROZKURWIASZWSZYSTKICHJEDNYMWERSEM

niektórych rzeczy nie da się ogarnąć rozumem, więc trzeba mieć je w dupie.


kochaj ,to fajne jest / tymbark :*


Osobie, która wymyśliła zdanie "i żyli długo i szczęśliwie" należałoby porządnie skopać tyłek.

Mam ochotę śpiewać,tańczyć,skakać,mam ochotę żyć.. .. i nie wzięłam

gdy jesteś sam w domu i idziesz do łazienki, włączasz tryb ninja i sprawdzasz wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na Ciebie seryjny morderca.

Marzyć bez limitów, kodeksu i bez wstydu.

czasem zazdroszczę moim rodzicom . w końc u nie każdemu trafia się tak zajebiste dziecko jak ja

Pieprzony debil - Mówi rozum . Pieprzony ideał - Mówi serce.

i ta niepewność która mnie tak rozpierdala od środka.

Czy można kochać i nienawidzić tę samą osobę? - Można. Ale szybko gubisz się między 'wypierdalaj' , a ' błagam, wróć.

wielu niepewnie dziś spogląda w lustra, mówi sobie 'trzymam się', ja mówię - się nie puszczaj.

czuję jak los mnie skreśla z listy tych zajebistych.

Przypieprzyłam głową w rzeczywistość.


A co , jeśli mam do powiedzenia więcej niż mieści się w tym cholernym opisie ?

To dziwne . Większość ludzi po rozstaniach chce cofnąć czas , spróbować jeszcze raz , a ja bym nie umiała . Replay by mnie zabił .

Wiesz, że jeżeli ktoś pojawia się w twoich snach znaczy, że za tobą tęskni ? - psychologiczny fakt.

Jadę autobusem, słuchawki na swoim stałym miejscu, muzyka w uszach dudni, a ja ogarniam wzrokiem świat znajdujący się za tą brudną szybą, szukam w Nim Ciebie.

Jesteś moim Lu Go - energią na całe życie.

1 komentarz: