poniedziałek, 7 lutego 2011

N niegrzecznie, czyli tak jak lubię :D

FUCK!
__________________________________________________________________
*serwus diabełku, mam do Ciebie słabość. ;D

*Nie mów mi, że już nic nie czujesz, bo gdybym ściągnęła koszulkę i pozwoliła Ci odpiąć stanik, byłbyś w siódmym niebie. *Choć nie jesteś ani w 1% narkotykiem, nikotyną czy alkoholem to uwierz - uzależniasz jak mało co. *poczekam aż zatęsknisz wtedy powiem ci spierdalaj. !


*jak mnie widzisz to się patrzysz w ziemię jakbyś szukał hajsu.
*i wiesz jakie to jest kurwa trudne , zasypiać z myślą że jutro znowu się obudzisz ze *słowami co ja do chuja robię na tym świecie.
*Ooo kurwa! Ty myślisz! -no wiesz, z myśleniem zazwyczaj jest tak, że jak już zaczniesz to nie możesz przestać, wypróbuj to kiedyś.
*Chcę tylko wpleść palce w jego włosy, poczuć jego ciepło i przez chwilę być cholernie szczęśliwa...
*Pojawiasz Się... Znikasz... Magia Kurwa Magia... Obłędne*ej laska, weź się tak nie gap i nie obrabiaj dupy , bo zostaniesz moją suką , po której codziennie będę jeździć jak po drodze na rolkach !

*Zamiast popularności...dbaj o szacunek suko.
*...więc spierdalaj grzecznie z mojego świata.
*Uważaj ziomek bo ta SUKA leci na twoje siano!!!
*pierdole fałszywe twarze ukryte pod kamuflażem
*Nie będę już płakała, łez wylewała, bo po co wylewać ŁZY na takiego skurwiela jak TY!
*Trzeba mieć talent, żeby umieć tak wszystko idealnie spierdolić.
*ile ci zapłacić, by zobaczyć jak się szmacisz?
*róże na górze , fiołki na dole...tak mi się nie chce , że ja pierdole
*pocałuj mnie w dupę jak gówno poczuj się!^^ *...Dwulicowych Ludzi Jest Od Chuja W Tym Mieście...
*Już nie piję, nie pal
ę i nie klnę. O kurwa, papieros wpadł mi do wódki ;)
*I mam Cię już w dupie! - Tak to jest tupet!
*Jeśli świat zrobi ze mnie dziwkę, to ja zrobię z niego burdel.
*I co ci odpierdala że dziwne miny strzelasz?
*Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty…

*przepraszam? gdzie mogę złożyć reklamację na zjebane życie?
*Skurwysynie, jesteś rajem dla mych oczu, aczkolwiek piekłem dla mej duszy
*z zewnątrz miód malina, a w środku kawał skurwysyna .

1 komentarz:

  1. 0.0
    twoje zycie jest przeyebane. ale historie sa boskie.
    PS czy ty zyjesz ;(?

    OdpowiedzUsuń