sobota, 5 lutego 2011



Jesteś bezkonkurencyjnym mistrzem w manipulowaniu moim samopoczuciem

boisz się zapytać? - nie, boję się usłyszeć odpowiedzi...

Skończ pierdolić, bo nie chce mi się już udawać, że mnie to interesuje.

Jak przeraża Cię moja szczerość to się pierdol, nie wracaj.

Chciałam chwycić nadzieje, ale zwątpienie podcięło mi nogi..."

Jesteśmy malarzami własnego życia...

emocjonalny rozpierdol w głowie .

` Skończyć swe życie idąc pod prąd .. `

Tego nie da się posklejać, To już popękało
mam dziś taki zajebisty dzień, że z radości mogłabym tęczę wysrać, serio.

Są 3 rzeczy, którym nie potrafię się oprzeć : czekolada, sen i Jego wzrok.

'Rzeczywistość jest jedynym efektem niedoboru alkoholu'

Im bardziej jesteśmy nienormalni tym bardziej jesteśmy wartościowi

`.a dziś , po tym wszystkim - jestem szczęśliwa bez ciebie , uwierzysz ? :)`

`'pier.dol wszystkie osoby płci przeciwnej które spotkasz jutro`

`Księżniczko, obudź się to pierd*lone życie, nie wymarzony sen ...`

Mam hardcorowy rozpierdol w mojej psychice

Trójkolorowa muzyka naszych serc - reggae .

Muzyka była tym co odrywało ją od chorej rzeczywistości .

Obiecałeś. Przysięgałeś...Uwierzyłam - Naiwna suka.`

te oczy. te włosy. te ruchy. ten uśmiech. to spojrzenie. ten On.

1 komentarz:

  1. o.o om........................................................................ rozpuierdol >>.<<

    OdpowiedzUsuń