poniedziałek, 20 grudnia 2010

Różowo mi #_#


Jebać rozmowy o miłości, pogadajmy o czymś realnym.

Chłopaku! Czy słowo spierdalaj to takie skomplikowane słowo?

Jak ten śnieg stopnieje, to będziemy zapierdalać do szkoły nie zaprzęgiem, a kajakiem. xd

- Kocham Cię ! - Oj tam, oj tam.

Boję się dorosłości . Nie wyobrażam sobie nie rysować pacyfek ani serduszek na znienawidzonych lekcjach, nie narzekać na to, że jutro klasówka.


Żyję w dwóch światach. jeden jest nie do ogarnięcia, drugi nie do wytrzymania

Koleś, nadużywasz gościnności w mojej głowie, kultury trochę!

Świat nie stoi, świat zapierdala, trzeba gonić

Codziennie tęsknie za tobą po raz ostatni.

Nie będę się uczyć, pierdol*! Najwyżej zostanę tancerzem waka waka w Afryce.

Plastikowy świat, plastikowe życie, plastikowy uśmiech. Cycki też niedługo zrobią mi się
plastikowe -.-

Nie ma mnie dla ludzkości , bo szkicuje smak wolności .

Bo jak Dr House kocham nienawidzić życie

Gdybyś za każdą dziewczynę miał 5 groszy, to byłbyś milionerem.

Siedzę na brzegu świata macham nogami i myślę że dalej nic nie ma.

Mam Cię gdzieś. gdzieś, znaczy w sercu ♥

Ideał z jedną, drugą, trzecią, setną wadą. ♥

Ależ ideały istnieją! W snach, bajkach, marzeniach i innych cholerstwach.

1 komentarz: