poniedziałek, 20 grudnia 2010

Przyjaciółka

Mam wiele przyjaciółek, ale jedną KOFFAM szczególnie :*
To z nią...
to z nią, będę na dobre i na złe.
to z nią, przejdę dookoła świat
i znajdę siódmy ko lor tęczy.
to z nią upije się tymbarkiem.
to z nią uśmieję się do łez,
z najbardziej bezsensownej rzeczy
na świecie.
to z nią skaczę z łóżka, udając, że
na dole jest lawa.
to z nią, śmieje się z p oważnych piosenek.
to z nią,śmieje się choćby z patyka.
to z nią potrafimy mieć różne skojarzenia
i śmiać się z tego,aż boli nas brzuch.
to z nią czuje się jak byśmy mogły wszystko.
to z nią mamy 5474938 pomysłów na minutę
to z nią potrafię z poważnej sytuacji
potrafię zrobić kabaret.
to z nią nie przespałabym całej nocy
tylko po to by rano marudzić że chce nas się spać
to z nią przymierzyła bym wszystkie jeansy w sklepie
na końcu twierdząc że nie pasują mi żadne.
to z nią zakopałabym wszystkie moje najcenniejsze rzeczy
tylko po ty by za chwilę je odkopać.
to z nią mogę tyrać największych dresów na mieście
to z nią mogę nabijać się ze wszystkiego ko kolei.
to z nią,w czasie nudy , świetnie się bawię.
to z nią mogę stanąć na największej górze i krzyknąć ,
że mam zajebiste życie i że niczego innego nie chcę.
Tak mogę, wiesz czemu?
Bo mam ją.

1 komentarz: