poniedziałek, 20 grudnia 2010

Miłość...

Miłość w kilku słowach ::::

Moje życie miłosne trwa 4 minuuty

Chcesz chodzić przez internet? Dobrze. Kocham Cię i dla Ciebie zrobię wszystko. Od dziś dostajesz buziaki przez sms'y. W przyszłości weźmiemy ślub przez gg, a dzieci zrobimy przez naszą klasę. Co kochanie, podoba Ci się ten pomysł? xd

Jak się znajdę w niebie to tylko po znajomości :D

No cóż, nie wszystkie bałwany topnieją na wiosnę..

Najbardziej irytujące jest to, że gdy Cię widzę jeszcze bardziej się irytuję.

To, że cię kocham, nie znaczy, że mam cię lubić. :D

Chłopcy są jak guma do żucia. Źle smakuje, wypluj.♥

Lody straciły swój smak, kwiaty zapach, wszystko szare jest, za oknem nudno, ciebie już nie ma.. pusto.

Przyjaźń? może lepiej o tym nie mówmy.

Jestem wredna, arogancka, niemiła? być może. ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. trzeba się dostosować.

Przed zakochaniem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każde serce niewłaściwie stosowane zagraża twojemu życiu lub psychice ♥

Nic nie poradzę, że się nie lubimy. no ale włosy, to byś mogła/mógł raz na miesiąc umyć..

Samotny spacer w śniegu, z muzyką w uszach i łzami na policzkach.

Okłamałam Cię mówiąc że niczego od Ciebie nie oczekuję.

Temat: miłość. To ja idę na wagary ;d

-wyobraź sobie że cię dźgają nożem.
-nie , dzięki.
-myślę że to odlot.


1 komentarz: