poniedziałek, 13 grudnia 2010

Coś na początek :)


Na początek postanowiłam dodać kilka opisików i złotych myśli. Mam nadzieję że się wam przydadzą :)

~"Zaczęło się niewinnie, stałam niedaleko, za chwilę stałeś przy mnie, pytając się czy wyjdę. Chwyciłeś mnie za rękę, tym samym dając serce."

Bo miłość to nie tylko rysowanie serduszek na marginesie zeszytu

Ma spojrzenia warte grzechu, i najsłodsze usta świata

Ty mnie ranisz, ja Cię kocham…

mam tego dość.. Przez Ciebie nie mogę się skupić nawet na głupiej pracy domowej! Cały czas myślę tylko Tobie. Ty, ty i jeszcze raz Ty.. Cholerna obsesja na Twoim punkcie..

Przecież już mam Cię w dupie, już nie czuję tego co kiedyś, więc skąd to drżenie rąk i przyśpieszone bicie serca? Podobno tak działają narkotyki.

Widzę w tobie to, czego ty nie widzisz we mnie.

Sama wepchnęłam Cię w ramiona. Dziś żałuję, że nie w moje.

czasem się boję, że znikniesz. no wiesz, tak na zawsze.

gdybym miała wybierać pomiędzy kochaniem Ciebie a oddychaniem, chciałabym wziąć ostatni oddech, żeby powiedzieć Ci że Cię kocham.

Gdy już myślałam że jest mój, ona złapała go za rękę.

Nie chcę słuchać, że to nieodpowiedzialne i szalone. Chcę Cię kochać.

nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia, ale kiedy zobaczyłam Cię poczułam jak miękną mi nogi i serce przyśpiesza.

kocham Cię. no i kto teraz jest hardcorem ?

I tak Cię kurwa KOCHAM, że ja pierdole i chuj!

1 komentarz: